Lite Onsdagsfunderingar

2010-09-15 - 12:02:18
  1. Varför i hela världen lägger varennda sajt upp s.k "popups" längs med hela översidan och båda sidorna.
    Jag kan inte bläddra ner på sidhelvetet i normal takt. Det hackar! Och jag har ändå någorlunda snabbt internet.
  2. Det är röstning på söndag. Jag vill kräkas på valet. Så fort jag ser något om det scrollar jag fort som fan!  (Nej just det, det gick ju inte att scrolla fort som fan..)
  3. Jag lyckas alltid krympa min magsäck när jag är sjuk.
  4. Idag har jag nog orken att åka och köpa nya skor. Träningsskor! Det ni!
  5. Robin tycker bara att jag gnäller på min blogg. Och, ja, jag kanske gör det. Men det är väl bra? Lyfter det lastet från er andra liksom.


Postat av: Bettan

Men snälla du, du är en gnällig människa så varför skulle inte din blogg vara gnällig? :P

2010-09-20 - 09:17:56
Postat av: Anonym

Bra sagt ;)

2010-10-07 - 11:06:03
URL: http://lilladjuret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0