2011

2011-01-02 - 19:02:46
Jag firade mitt nyår med pojkvän och pappa. God mat, dricka, härlig bomb, jävla massa äcklig snö.
Och sen somnar jag på soffan.

Ganska bra sammanfattning på året - jag är helt jävla slut.

Jag är inte så nöjd med det gångna året. Har börjat tveka mer, tvivla på mig själv. Blivit mer aggresiv än vanligt och det tog mig år att kämpa bort. Det har vart skit rent ekonomiskt, vilket bidrog till byte av lägenhet.
Är dock ganska nöjd med flytten. Jag gillar nytt. Men jag hatar att misslyckas. Det är bland det vidrigaste jag vet.
Hade någon frågat mig för 5 år sedan vart jag skulle vara nu, så hade svaret d e f i n i t i v t inte varit -

Deltidsanställd på Åhlens, tvingad att gå till ÄckelArbetsförmedlingen för bidrag, boendes i en minitvåa i UFF-Brandbergen, måste fråga föräldrar om mat.

Det minsta jag hade trott jag vart nu är iaf och ha ägt en egen lägenhet, och inte nån jäkla hyresrätt. Och iaf haft ett heltidsjobb som jag faktiskt tyckte var kul. Och hade pengar till att göra saker...

Jag är inte nöjd med mitt liv just nu. Jag har inte åstadkommit ett jävla skit. Jo förresten.
Jag har åstadkommit en sak....jag är så spinkig att jag kommer i mina kostymbyxor från min bal - i 9:an.
Stolt? Nja. Frisk? Ja. För tro inte att jag svält mig. Gud nej. Har tränat som ett as bara.

Så vad vill jag göra med mitt liv nu, 2011?

Först och främst vill jag skaffa ett liv...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0