Alla tjatar om Julen.

2010-11-08 - 11:22:57

Jag har alltid vart den personen som inte tycker om julen speciellt mycket. Varför egentligen?
Har alltid tyckt att det är för mkt trams runt det. Alla ska spela så glada och lyckliga för en dag?

Man köper julklappar till en förbannelse, är ute i sista minuten, äter alldeles för mycket mat, dricker alldeles för mycket cocacola julmust.

Och inte att förglömma, hemmet ska ju dekoreras. Från golv till tak. Rött, guld, silver, vitt, grönt....kräks!

Men. Jag tror jag ger det en chans detta år.

Tror att jag behöver känns den där extra glädjen, även om den kan vara falsk i min mening.

Så bered er på att Emelie kommer julpynta!!


http://carolinalifestyles.files.wordpress.com/2009/12/christmas-tree-fireplace-1024-127315.jpg
Postat av: Malin

hahaha jag är ingen pensionär, bara en trött själ :P Haha snarare lite varning på ditt julpynt ;)



Nä skämta bara. Jag vill oxå julpynta lite i år tror jag. Köpa graaanen!

2010-11-08 - 11:44:25
URL: http://boah.blogg.se/
Postat av: Bettan

Ser fram emot att pynta och göra lite extra mysigt..men ser itne direkt fram emot julafton och allt som hör till...suuuck!

2010-11-08 - 16:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0