Ful

2010-11-11 - 00:04:41

Det är inte ofta jag känner att "Nu är jag ful". Men idag är en sån dag, eller inte bara idag, känns som det vart ett tag nu.

Varför ska vi tjejer ha alldeles för mycket tankar. Om ALLT?
Är jag för tjock för den här?
Är det en rynka där?
Är min rumpa för platt?
Är mina bröst för små/stora?


Jag kan sminka mig hur mycket jag vill. Råsminka. Men det hjälper ju inte!?

Jag kan inte komma på någon annan anledning till varför tjejer har detta problem, än att vi är helt enkelt för smarta och har så mycket överflödig tankeverksamhet att vi lägger den på detta.

Håller ni inte med?

http://annebertelsen.blogg.se/images/2009/megan-fox1_42272609.jpg

Hon gör det inte bättre...

By the way. Hårfärgen är GRYM! Den ska jag ha...sen :)

Postat av: Malin

Blä jag hatar sånna dagar!

Är också inne i sån period :(



Hon är ju för jävla snygg! Me like the hair =)

2010-11-11 - 09:23:04
URL: http://boah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0