Jag är inte nöjd

2010-12-27 - 12:04:28
Jag och Robin har precis bytt lägenhet. Till en mindre. Alla frågar varför...orkar inte svara längre.

Jag är nöjd med det nya. Men jag är inte nöjd med att det ska ta så lång tid att komma iordning..

Jag åker dessutom till Thailand om exakt 9 dagar. Det ska bli skönt. Men jag är inte nöjd med mig.
Jag trivs inte i mig själv just nu. Ska ljusa upp håret och se om det blir någon förändring.

Träna har jag inte kunnat göra tack vare flytten, mår lite dåligt över det...

Allt detta skapar så mycket negativ energi runt mig. Vilket resulterar i bråk med mina nära...
Så om jag nu låter arg, irriterad, grinig eller något. Jag är inte det.

Jag är bara inte nöjd...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0