Hund

2010-09-07 - 12:16:40

Vill ni veta vad jag egentligen verkligen verkligen skulle vi göra?

Såklart ni vill!


Jag vill jobba med hundar. Stora som små, aggresiva och misshandlade, bortskämda och knäiga. Alla.
Starta ett hunddagis. Agility. Rehab. Gruppträning. Privatträning.

Varför?

Jo, för då får jag hålla på med något jag älskar. Och jag älskar hundar.
Jag blir mer knäsvag när jag ser en valp än när jag ser en bebis. Så funkar jag.
Och med det jobbvalet kan jag ha min dröm också, att ha minst 3 hundar och verkligen ha tid för dom.

Det finns några små problem på vägen bara...ett av dom är en person som uppfostrat mig.

http://img1.tradeget.com/lokeyskennel/119REBML1rottweiler.jpg

(Bild från google.se)

Postat av: Malin

Hahahaha! Muppi! Det var tjorre som gjorde den och manne gjorde nått så jag fick den billigare men jag lämnade massa dricks ;)



Du borde jobba med hundar :)

2010-09-07 - 16:33:24
URL: http://boah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0