Gårdagens bravader

2010-09-11 - 11:30:25

Jag är mer sjuk än nånsin känns det som. Efter 3 plågsamma timmar på jobbet igår begav jag mig till söder för lite käk med Robin o Jennie. Kamarina är alltid gott.

Efter detta ska vi ta oss till GrönaLund och bästa Hoffmaestro. Meeeen...

Vi kommer till slussen för att ta färjan. Det är kö från TRAPPAN och ner. Sinnes..
Missar ena färgan kommer en till. Jag behövde inte röra mina ben själv. Jag trycktes liksom med i vågen.
Nu är min irritation något hög.

Hoppar av färjan, vandrar uppåt. Massa poliser. Inser att...GRÖNAN ÄR STÄNGD!
Dom släpper inte in en jävel till. Nu sköt min irritation i höjden. Ville slå någon.

Som tur är så räddar Robins kompis kvällen. Vi fick åka HUMMER!!!

Och nu sådäer efter gårdagens bravader så ser vi att Robin typ brutit sitt långfinger!

Det är blått och svullet! Så jävla lyckat. Vi ska ju på kräftskiva ikväll...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0