20100901

2010-09-01 - 16:51:31

Jag står för lite nya utmaningar här framöver. Det gäller bara att ta tag i dom, välja och övervinna.

Jag kan inte alltid befinna mig på ett butiksgolv hela livet. Jag vill bli nått.
Behöver nödvändigtvis inte handla om att jag ska tjäna massor med pengar (även om det är ett plus)
men jag vill trivas med det jag ska jobba med tills jag lever det goda livet som pensionär!

Att plugga - Vad ska jag plugga? Jag har miljoner saker jag kan tänka mig.

Byta lägenhet - Denna e för dyr. Vill helst köpa. Men man kommer inte långt på en deltidslön.

Skaffa hund - Detta är det lättaste valet. Jag vet vilken ras, vilket kön, när jag ska ha den, vad den ska heta, hur jag ska kunna leva med den i mitt liv i flera års tid.

Ehm..jag återkommer när jag börjar ta tag i detta!

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0